srijeda, 18. siječnja 2017.

/
Moja sestra vara svog muža. Imaju sinčića, on je prema njoj divan i veruje joj, a ona sve to baca pod noge. Svaki put kada se ide videti sa njima krade moj se*si donji veš, vrati mi ga prljavog nakon završenog posla i neće da ga opere. Trenutno ima trojicu ljubavnika, od kojih je jedan muževljev prijatelj iz detinjstva, koji je takodje oženjen i ima decu. Kad sam je pitala da li oseća grižu savest prema mužu rekla mi je ,,hahahaha ne, ja sam mlada,

uživam u životu”. Shvatila sam da je sestra preterala, da je mora neko zaustaviti, bilo mi je žao njenog muža i odlučim ja tako da odem kod njega i kažem mu sve. On je bio jako besan, pokušavala sam da ga smirim i pretpostavljam da je želeo da joj se osveti pa je eto mene poljubio u usta jer sam mu ja bila ispred. I ja sam želela da se on osveti jer znam kako bi bilo meni na njegovom mestu, legli smo na krevet i dozvolila mu da me poje*e iz osvete. Moram da priznam da je jako dobar u krevetu i ne znam šta moja sestra izvodi i traži nešto sa strane.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts