utorak, 17. siječnja 2017.


Oženio sam lepu ženu ali ona je u našu kuću dovela još lepšu ćerku. Ta mala ima 15 godina i trudio sam se da joj budem otac ali mala je skroz je*ozovna i mnogo napaljena. Ide po kući u šorcu do pola du*eta i briše sto ispred mene tako nagu*ena. Pritisak mi skoči a ona onda sedne pored mene, gleda malo i mene, malo u njega, obliže usne i ode u wc. To radi samo kad njena majka nije tu i jednom sam je tako gledao kroz ključaonicu da vidim šta to ona

da uradi kad ode u wc i primetio sam da iz neke fioke pune peškira vadi džinovski vibrator i trpa ga u du*e dok mazi kli*oris. Čekao sam priliku kada će se sledećeg puta vratiti sa neke pijanke mrtva pijana i iskoristio sam priliku, bacio je na kauč i rekao joj da će dobiti ono što je odavno zaslužila. Morao sam da joj zapušim usta svojom majicom jer od njenog uzbuđenja ceo komšiluk mogao da se probudi. Ta mala me dovodi do ludila i toliko je nezasita se*sa da me želi svaki dan kad njena majka ode na poso.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts