utorak, 20. prosinca 2016.


Tetku i sestričnu sam jebao. Pa da počnem imao sam 18 godina. Visok, plav, velik mi je. Volio sam preko ljeta dolazit na more kod tetke. Koja je živjela sama sa kćerkom, mojom sestričnom. Tako i ovo ljeto kad je završila škola zaputio sam se ka tetki. Živjela je u predivnoj velikoj kući što njima dvjema tolika nije trebala, ali zato sam ja tu da je ispunjavam ljeti. Kad sam došao to se odmah išlo na more kupanje. Kupanje nisam mogao odolit orvo zbog mora, a drugo zbog njih dvije. Znam da su mi rod, ali tu se ne može ništa kad su obje pi**e i pol. Tetka visoka žena malo punašnija i dobre građe. Ima si*e petica, gu*u veću i dobre građe. Sestrična s**e trojka, mršavija, a gu** obla i je***o s**y. Prvi dan otišli na more i igrali picigina. Skakale su one, a i njihove grudi. Sva sreća da sam bio u dubljem pa se nije vidio moj nabrekli… od same na,aljenosti na njih dvije. Došli smo kući oko nekih 7 sati,

tada je sestrična otišla sa svojim društvom negdi van. A ja ostao sa svojom se*y tetkom. Budući da tetka i ja smo u odnosu da si možemo svašta reć, osim toga da je želim je***. Pričali smo tako o svemu u životu dok ja nisam spomenuo:”kako ti tetka izdržiš bez muškarca? ” Na to je odgovorila:” razmišljam o muškarcima i oprosti na izražaju o njihovim ku***ma” Mene je to automatski n***lilo i dalo beko samopouzdanje da ju pitam za ***. Reko sam joj i pitao je:” tetka ako razmišljaš o ku***ma, ja sam tu jer ja razmišljam o tebi stalno. Mogli bi se mi i poje**t? ” Reakcija je bila skroz smirena. Nije ništa odgovorila na to nego potvrdno klimnula glavom i prišla. Tu sam znao da će da se je**mo. Poljubila me i nastavila me ljubit. Uhvatio sam je za g**u koju sam toliko htio imat i napokon mi se ostvarila želja. Ona je mene za peni* uhvatila i bio je tvrd ko kamen. Skinula me cijeloga sagnula se i

počela mi ga je pu*it. Koliko god da mi je pu*ila on je bio sve tvrđi i tvrđi. Digao sam je i skinuo. Uzeo sam njezine si*e u usta i stavio prste u pi*ku. Prstenjačio sam je zvijerski, oblizivao njezine tvrde bra**vice. Ali tu nas je prekinulo zvono od vrata. Bila je to sestrična, nisam se ni oblačio jer sam htio i nju je**t. Tetka je navukla na sebe spavačicu i otvorila vrata i za sestričnom i zaključala. Pričale su u hodniku. Načuo sam di tetka govori da je taman krenula u je**činu sa mnom, da se ne začudi što sam gol. Rekla je da bi volila vidjet kako se ona je*e i da bi volila da mama i kćer budu u se*u. Začudilo me, ali i jako na**lilo. Došle su u sobu i tetka je počela ljubit svoju kćer i polako skidat, ja sam se vratio na prstenjačenje tetke. Na kraju sam lega ispod tetke i počeo joj li*at mokru pi*ku, a ona je sa sestričnom meni počela pe*is navlačit i stavljat ga u sestričnina usta. Tetka je stenjala na sav glas i vrištala koliko je uživala u mojem liz**ju. Vidio sam da jedva čeka da joj ga stavim. Digao sam tetku sa svoje glave i digao sam se. Stavio joj sam pe*is u va*inu i poče vražije nabijat. Sestrična se legla pored nas i dirala se. Nakon par sekundi tetka ju je povukla. I počela joj lizat pi**u. Nabijao sam tetku tako desetak minuta i tada izvadio ku**c uzeo sestričnu u dogy st*le i stavio ku*ac. Normalno zamijenile su se uloge sada nabijam sestričnu a ona tetki li*e p**ku. Sestričnu sam jače nabijao jer trebalo je da uđem u ritam. Izvadio sam ku**c iz sestrične i kreno ga stavljat u g**u. Išao sam polako ona je stenjala sve jače i jače. Nisam dugo izdržao izvadio sam ku**c okrenuo ih obje i počeo svr**vat po njihovim facama. Stavile su ga još par puta u usta i legle. Legao sam u sredinu i zaspao. Se*s sa njih dvije je trajao cijelo ljeto dok se nisam morao vratit.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts