srijeda, 21. prosinca 2016.


Žena je nekad toliko hladna prema meni, može proći čitav dan da me ne pogleda. Postalo mi to sumljivo što je takva bez razloga, racuni za fiksni telefon iz meseca u mesec sve veći. Ja inače radim, dođem uveče umoran sa posla. Ovog puta sumlja prema ženi počela da me ubiva, rešio sam malo da obratim pažnju na nju. Kad je spavala prelistao sam njen telefon nasao sumljive poruke, krenem da ih čitam kad moja žena sa kre*e sa  radetom iz perionice gde često

održavamo auto. Svanuo novi dan rekao sam ženi da ću otići na posao, medjutim pozvao sam prijatelja rekao da me menja, ja sam dezurao ispred kuce cekao trenutak kad ce zena izaci kolima. Nakon nekoliko sati krijući se kod kuće video sam da izlazi sva skockana, pali auto i odlazi. Otišao sam u podrumu popio rakiju, seo na

motoru i otišao kod radeta u auto perionicu. Kada sam stigao nikoga nije bilo osim naseg auta, odlučim da je potražim, ušao sa perionicu čulo se vrisak moje žene u sobu otrčim vrata bila otvorena ugledao sam radeta sa mojom ženom u analnom zanosu, samo sam rekao “izvinite gospodo” pokupio sam se i otišao. Kad sam stigao kod kuce, zakljucao sam kapiju, ulazna vrata. Zvala me telefonom, molila.. izvinjavala… resio sam da se razvedem od kučke

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts