četvrtak, 22. prosinca 2016.


Ovo ljeto bilo je nezaboravno. Susjeda koja živi sama sa sinom od 9 godina pozvala me da idem s njima na more. Kaže da se zaželjela društva otkad se rastala od pijane budale s kojom se stalno svađala. Pristala sam iako nisam bila sigurna zna li ona u što se upušta. Valjda zna, mislim si, kad me kao i svi ostali susjedi vidjela da se gola sunčam na balkonu. Bio je početak 8 mjeseca i jedva sam dočekala da se malo okupam u moru. Krenula sam pakirati stvari za ponijeti na tjedan dana i prvo što sam uzela bili su ručnici. Dva za plažu, tri za tuširanje. Sljedeće bila je krema za sunčanje, pa nekoliko majica kratkih rukava, ljetne haljinice i jedne se*y kratke hlačice. Kupaći kostim-NE! Ionako ga nisam godinama uopće oblačila. Spremila sam si stvari u kojima ću putovati-kratka haljinica, natikače s povišenom petom i sunčane naočale. Ni traga gaćicama ili grudnjaku. Susjedam me pokupila rano ujutro i sjela sam naprijed, a njen mali sjedio je iza nje i imao dobar pogled na mene. Čim sam sjela haljinica mi se zadigla do glatko izbrijane p****e i blago sam raširila noge. Pitala sam susjedu smijem li pu**ti u auto, na što mi je odgovorila:“Naravno, ne ustručavaj se.“ Zapalila sam i još malčice raširila noge tako da mi se dio pice vidio dok sam u jednoj ruci držala cigaretu naslonjena laktom na vrata, a d**gu stavila u krilo. Susjeda je pogledala prema mom me**nožju, pa mene u oči, pa u retrovizor malog koji je čitao nekakav strip i onda se lagano nasmiješila. Uzvratila sam joj smješak i nastavila tako sjediti ostatak puta. U apartmanu smo imali dva kreveta odvojena i jedan pomoćni ležaj koji se dodatno plaćao pa smo ga odbili. Susjeda je rekla da će mali s njom spavati, a ja sam trebala imati vlastiti krevet. „Ma nećeš imati

mjesta“ rekoh joj, „Radije da spojimo krevete pa stanemo svi troje“ predložila sam. Pristala je na to, a mali je pitao gdje će on spavati. „Pa između tete i mene“ odgovorila mu je susjeda. „Bar se ne moraš brinuti da ćeš pasti s kreveta“ rekoh mu uz smješak. „I samo da znaš, teta spava gola“ rekla sam mu na što se malo zacrvenio, a susjeda i ja smo se nasmijale. „Što stvarno nećeš u donjem rublju?“ pitala me susjeda. „Nemam donje rublje“ odgovorila sam. „Ne nosim ga već više od 20 godina. Odvikla sam se skroz tako da ćete me morati prihvatiti go*u“ „Nema problema, kako god tebi paše“ odgovorila mi je. Spremili smo se za plažu, susjeda u novom bikiniju, mali u svojim sportskim hlačicama za kupanje do koljena, a ja po običaju g*la. Samo sam uzela ručnik i kremu za sunčanje, te u svojoj haljinici s puta krenula prema plaži. „Gdje ćemo?“ upitala je susjeda. „Gdje god vi kažete, meni svejedno“ odgovorila sam. „Mislim, ako ćeš ti g*la pa zato pitam jel da idemo negdje na povučenije mjesto?“ „Ne zamaraj se time, meni nije problem nikakav bilo koja plaža“ rekla sam joj i namignula malome. Došli smo do tipične plaže prepune ljudi, svi odreda u kupaćim kostimima. Odabrale smo mjesto, raširile ručnik i ja sam svukla haljinicu sa sebe. Gole si*e s tvrdim bra****cama i gola p***ica i gu*a odmah su privukle poglede svih prisutnih. Ignorirala sam ih i

krenula u vodu bez žurbe. Polako sam prolazila pored kupača s dječicom, mladih koji su igrali picigin i dodavali se lopticama, starijih koji su se lagano brćkali i zaplivala. Osjećaj ugode ispunio mi je svaki djelić tijela. Mali i susjeda ušli su u vodu i donijeli lopticu. Dodavali smo se kao i svi ostali, koji su uskoro prestali buljiti u moje golo tijelo. „Teta, skoči“ vikao je mali kad mi je bacao lopticu. Svakim skokom iz vode moje si*e su slobodno poskakivale. „A gdje su tebi kupače, teta?“ bio je radoznao mali. „Nemam ih, zaboravila ih doma“ nasmiješila sam mu se. „Teta, ti ćeš pocrniti skroz“ smješkao se mali kad sam se okrenula na trbuh i naprćila g**u da se sunce miluje. Zapalila sam cigaretu i stavila sunčane naočale na oči.Ostatak dana proveli smo sunčajući se, njih dvoje i dalje u kostimima, a ja potpuno g*la. Čitav dan jedino ja gola golcata među nekolicinom žena u toplessu i masi odjevenih. Navečer nakon tuširanja gola sam izašla na terasu koja gleda prema d**gim apartmanima i zapalila dok sam čekala da se njih dvoje otuširaju. Je**lo mi se što me vide iz nasuprotnih apartmana i prolaznici koji podignu pogled. Egzibicionizam je meni sasvim prirodan. Kad su njih dvoje završili, susjeda je u haljini sjela sa mnom za stol i otvorile smo bocu nekakvog domaćeg vina. Gola sam pijuckala i palila cigaretu za cigaretom a mali se povukao u sobu gledati tv. Vino nam je lagano udarilo u glavu pa sam u potpunosti izgubila sram i počele smo pričati o se**u i tome kako nemamo muškarca niti jedna. Pričala mi je kako joj fali ku**a otkad se rastala i slično. Na**lila me onako golu i picica mi se orosila.Nesvjesno sam se počela poigravati lagano s klit**em. Susjeda mi je rekla „Pa ti si luda, pa dr**š tu. Hahaha“ Uvukla sam dim i pogledala prema pi**ici. „Joj, nisam ni primjetila. Pa eto što mi tvoje priče rade“ odgovorila sam joj i dalje drk**ući i to sad posve svjesno. Trljala sam se brže i brže, a ona se navirivala da vidi što mali radi. „Joj, što ako te on vidi?“ pitala je.“Pa već mi se nagledao pi*ke čitav dan“ odgovorila sam mrtva ozbiljna neprestajući dr**ti. Morala sam svr***i. „Je*iga, ne mogu sad stati“rekla sam joj. Baš tad mali je izašao na terasu. Pogledala sam ga uvlačeći dim a prsti mi nisu prestajali trljat kl*tić. Bio je zatečen. Nije znao kud da gleda. „Teta…“ započela je susjeda objašnjavati. „Tetu svr*i pa se malo češe“ preduhitrila sam njen odgovor. Izd**ala sam se uz trzanje kukova i bez imalo srama gledala ih oboje u oči. Idem se još jedno tušnuti prije spavanja, rekla sam. Njih dvoje legli su u krevet, a ja gola izašla iz kupatila i pravac prema krevetu. Zavukla sam se ispod plahte, mali se prevrtao lijevo desno. Bilo mu je neugodno i mogu si misliti što mu je prolazilo kroz glavu. Okrenula sam se prema njima i moje gole si*e dodirivale su njegovu pidžamicu. Nasmiješila sam se susjedi koja se spavala u donjem rublju i sklopila oči. Znam da ću ujutro opet morati dr**ti, time se ja razbuđujem. „Ionako su me vidjeli već, neće biti problem“ rekla sam samoj sebi i zaspala sa smješkom na licu.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts