nedjelja, 14. kolovoza 2016.


Pocela sam raditi u osnovnoj skoli i sada pred kraj mog pripravnickog, jedan kolega, nastavnik mi se poceo nabacivati. Covek je divan, za pozeleti, dosta je stariji od mene ( bar 15 godina) i nikad se nije zenio. Jednog dana u WC-u sedim na šolji čujem koraci, pomislim možda je neka koleginicaa, otvaraju su vrata i ugledah

njega, bila sam zatečena terala sam ga od sebe, nije želeo da ode, nešto je proradilo u meni, prestala sam vikati, obrisala sam se dok me je on gledao, prišao mi, krenuo da me ljubi, hvatao me… spustio se dole i lizao, napalila sam se… odlučila sam da se kre*snem u WC iako to nikad nisam probala. Okrenuo me,

PROČITAJTE:  ISPOVEST - Bila sam sa dečkom nešto više od dve godine, i tek smo posle te dve izgubili nevinost....

uhvatio me za kosu i glavu nabio na kazanče a noge razmakao, skinuo pantalone i ugurao predebelu ku*rčinu, nisam vikala da se ne bi čula, ali sam poželela jer me je*ao tako dobro. Svr*io mi na gu*i, obukli smo se i otišli. Posle toga ostali smo prijatelji kao do sad.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts