ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.


Kada je šef jako zauzet ili je na nekom poslovmom sastanku on me stalno tera da idem da kupim hleb i meso i odnesem njegovoj ženi kući. Ona me je uvek dočekivala sredjena i aktraktivno obučena. Tog dana sam opet došao kod nje doneti joj namirnice, ali ovog puta sam bio jako napet jer sam se posvadjao sa devojkom. Ona se ponudila

da me izmasira, a to me je tako opustilo da mi se digo i hteo sam otići da ne bih napravio grešku ali onda sam joj dopustio da mi i ku*ac izmasira, radila je to tako vešto da sam joj svr*io u rukama. Izvinuo sam joj se, a ona mi je rekla da me je oduvek želela, i da je sad red na mene da je zadovoljim. Pocepao sam joj jeftine i tanke

PROČITAJTE:  ISPOVEST - Veći blam nisam mogla doživeti. Jednom prilikom kad su moji roditelji krenuli na putu ispratila sam ih...

helankice koje je imala na sebi i poje*ao u njihovom bračnom krevetu. Posteljina je bila uflekana od s*erme ali to nije bio moj problem, napravila mi je sendvič i ja sam otišao. To je samo početak našeg druženja a moj šef je glupi papučar koji nikad nije posumnjao u svoju andjeosku ženu.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts