petak, 8. srpnja 2016.




Ne smem nikome reci pa da podelim ovde. On je moj komsija, tj cimer, zivimo u istom stanu. Ima devojku, sa njom i zivi, ali ja sam se zaljubila u njega. Redovno pijemo kafe, dok ona nije kuci, po tri – cetir sata smo zajedno, oblačim se provokativno da izazovem nemir u njegovoj glavi, pomažem da počisti stan koristim

to kao izazov za njega koji gleda u moje maleno dupence.  Jako voli dete koje cuvam i uvek se zajedno igramo sa njim, tad oblačim kratke majice kako bi video moje malene sisie željne njegovih dodira, pa ljudi moji nema nista lepse nego kad ga ja ljubim sa jedne, a on sa druge strane, par puta se dodirnemo po nogama, stomaku i ja se prosto najezim. Ne znam da ne smem, ali nmg protiv sb. Svaki dan

uz kafu sa njim ispusim cigaru i krenem na temu se*a i on je promeni, nisam do sad ali nekako uz njega je to lepo, cigare ce me uvek podsecati na njega. Uskoro se vracam kuci, pa se nadam da cu ga zaboraviti naše zajedničke avanturice. (Inace sam kod sestre) Ah te plave oci…

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts