petak, 8. srpnja 2016.




Celi zivot sam imala male si*e 🙁 i svaki momak je mislio da sam musko. Moji su bili bogati, grudnjaci su tada bili skupi a meni nisu trebali pa su se moji obogatili.

Jednog jutra mama mi se zaklela da ce platiti operaciju s tim parama. To je bio moj 18. Rodendan. Osvanule su moje nove sise. Ugledale su svet. Nakon te operacije sam ispunjena duhovno i fizicki.Zato ljudi borite se za ono sto vam znaci.

Jednom u srednjoj školi, da bih izbjegla neki test, odem kući i pred samim ulazom u zgradu sjednem u snijeg, te insceniram roditeljima da sam pala i lupila ovom ludom glavom od led, ni ne sluteći kakav će haos nastati. I tako mene moja “mala” laž, odvede do psihijatra koji me je lupao čekićem u koljena i vrtio lampicom ispred očiju 3h. I na kraju mi “propiše” mirovanje par dana, te sam pored bespotrebnog pregleda, preležala i dva rođendana u toku tog vikenda.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts