četvrtak, 2. veljače 2017.


Prijateljica ide sa mužem na put pa me zamolila da cuvam njenu kucu u kojoj zivi njen svekar. Nekoliko dana kasnije kada su otisli na put, ja sam redovno posecivala njihovu kucu, cistila, spremala dorucak, rucak i veceru za njenog svekara. Za vreme rucka njen svekar je ponudio da rucam sa njim, pristala sam. Kad smo zavrsili rucak ustao je sa stola sa otkopce
nim slicom izbacenim polnim organom, ponodio mi novac za oralno zadovoljavanja prvo sam odbila on

me primoravao i drzao novcanik u ruci govorio da uzmem koliko hocu, ja sam sedela na stolici on je sve blize prilazio meni igrom slucaja zavrsio je njegov polni organ u mojim ustima… predomisljala sam se ali vec je kasno bilo… zadovolila sam ga oralno uzela 8.000 dinara iz novčanika. Sad sam u dilemi, matorac trazi od mene se*s. Moja prijateljica još nekoliko dana na odmoru moze svasta da se desi sa njenim svekarom.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts