srijeda, 4. siječnja 2017.


Na poslu uz kafu, razgovaraju dve prijateljice kako provele Novu godinu:
– Šta si radila za Novu godinu?
– Ma katastrofa… Muž za 4 minuta je poždero ručak, posle toga 3 minuta nazovi se*sa, a 2 minuta kasnije je već spavao.
– A kod tebe?
– Kod mene-fantazija. Muž me poveo na predivnu romantičnu večeru, posle smo šetali sat vremena alejom do kuće. Kod kuće ponovo romantika, uz sveće: sat vremena nezaboravne predigre, dva sata fantastičnog se*sa, a na kraju zamisli, što baš nismo odavno, sat vremena smo čavrljali o svemu i svačemu. Jednom rečju bajka!

U isto vreme razgovaraju i dvojica prijatelja kako proveli Novu godinu sa ženama:
– Šta si radio za Novu godinu?

– Imao sam super dan! Ručak na stolu,toliko ukusan da sam ga pojeo u slast, tako raspoložen, odmah povalim ženu, možeš misliti, tu preko kuhinjskog stola, a posle toga,onako umoran i zadovoljan,slatko sam zaspao.
– A kod tebe?
– Kod mene katastrofa. Ona moja nije napravila ručak, pa sam morao da je izvedem u restoran.
– Klopa totalno bez veze, a tako skupa, da nisam imao para da se vratimo kući taksijem, već smo morali da idemo peške!
– Dolazimo kući, a tamo,zbog nekakvog kvara,nije bilo struje, pa sam morao upaliti sveće!
– Žena navalila na se*s,a ja sam zbog svega bio toliko besan, da je trebalo sat vremena da mi se digne, a posle nisam mogao dva sata da svr*im. Još uvek iznerviran, nisam mogao da zaspim, pa sam,možeš misliti,još sat vremena baljezg’o sa ženom koješta!!

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts