srijeda, 25. siječnja 2017.


Odkako sam se udala za muža sa svekrvom imam odličan odnos! Uvek sam mislila za nju da je verna i poštena žena a onda kada sam jednom došla ranije kući sa posla ugledala sam nju i čoveka koji piše struju u akciji! Svekar je bio na njivi i plašila se da ću mu sve reći kad se bude vratio pa mi je ponudila da im se i ja pridružim jer kao veruje da taj čovek ima veću alatku od njenog sina. Ne znam kako je to mogla da predpostavi tek tako, to će mi zauvek ostati misterija ali bila je u pravu. Skinula se i ja

i pridružila im se a onaj čovek tolko bio srećan što ima dve ženske da je imao osmeh na lice ko malo dete. Osim što sam dobila ku*ac takodje sam dobila i svekrvin jezik u macu, bilo mi je malo neobično ali ona očigledno i ranije imala iskustva sa ženskim polom. Al pošto se ja jako plašim toga da se tom čoveku ne omakne i da slučajno zatrudnim ja od sada se svekrvi uvek najavljujem preko telefona kad trebam ranije da dodjem kući, pošto znam da se ona i dalje je*e sa njim kad ima priliku, al ne bih se ja opet mešala u to jednom mi bilo dovoljno.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts