subota, 7. siječnja 2017.


Za Novu godinu sam bila kod sestre od tetke u Beč, i to veče se dogovorimo da izadjemo u neki naš klub, da se ponapijamo i da se smuvamo sa nekim posle ponoći. Ja sam isključivo tražila muškarce koje nose kravatu i koji su na visokom poslovnom položaju. Našla sam jednog upravo takvog i bilo mi je ekstra odbrojavati sa njim sekunde do ponoći, tu smo se i poljubili i ja sam se prilično zatreskala u njega. Oko 00:45 posle ponoći nas uhvatila neka napaljenost i strast pa smo otišli u wc da bi se pose*sali malo. Čim je ušao u mene i par puta ugurao do kraja odgurnuo me je od sebe gde sam ja udarila glavom u zid i još

mi je i šamar debelo zveknuo preko obraza. Počeo je da se dere na mene i govori kako sam ja ku*va i kako on traži samo nevine i neiskusne devojke, da sam ja prljava i obeščašćena i da mu takva ne trebam. Izašao je iz kabine a ja sam ostala da sedim na pločicama zabezbeknuta i prosto šokirana tome što sam čula i doživela. Čudim se samoj sebi kako sam baš od svih divnih momaka u kravatama baš tu budalu izabrala, još uvek mi je obraz plav i modar od njegove ruke i čekam da mi to prodje pa da se vratim kući kod roditelja već su jako ljuti što nisam došla do sad i misle da sam ih zaboravila.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts