ponedjeljak, 9. siječnja 2017.


Udala sam se sa 17 godina i jako brzo nakon toga izradjala dvoje dece. Muž je beskrajno dobar prema meni i deci ali mene je počeo privlačiti čovek koji ima preko 40 godina i koji živi na spratu i istoj zgradi gde i mi. Kada bi muž išao na posao ja bih dolazila sa svojom decom kod njega, on bi im dao neke igračke i oni bi se igrali u dnevnoj sobi a on i ja bi smo se mazili i ševili u njegovoj sobi. Imala sam jaku želju i da napustim muža i decu i udam se za

tog čoveka, on mi je rekao da će me odvesti u inostranstvo i da će mi srediti papire. Došao je i taj dan i ja sam odlučila sa sve priznam mužu i kažem mu kako stoje stvari a on me je izbacio iz stana sa sve malom decom, nije hteo da iz zadrži. Kada sam se pojavila na vratila tog čoveka i rekla mu da sam sad njegova žena i da ostajem kod njega on je i mene i moju decu izbacio za par sekundi. Rekao je da nije bio ozbiljan kada je rekao da planira život sa mnom. Ja sam sam došla kod roditelja da živim sa sve decom i shvatila sam da sam upropastila sebi život sa samo 21 godinu.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts