utorak, 3. siječnja 2017.


Zaljubila sam se u pogrešnog, tačnije oženjenog muškarca koji ima dvoje dece. Radim u njegovoj firmi i kada sam ušla u njegovu kancelariju na kraju radnog vremena da počistim ja sam videla na njegovom stolu prelepu ogrlicu od belog zlata, zagledala sam je neko vreme a onda je došao on iza mene i upitao me da li je želim. Ćutala sam a on je zaključao svoju kancelariju,

prišao mi i uhvatio me za gu*ove. Legao je preko mene na podu kancelarije, podigao mi je noge i je*ao me je žestoko, strašno me je bolelo jer dugo nisam imala odnose a on je bio jako grub. Čak me je i u toku se*sa opalio par šamara i ponižavao me maksimano, skoro sam i zaplakala ali onda je svr*io i ja sam ustala da se obučem a on mi je poklonio tu ogrlicu. Bila sam zaista srećna i mislila sam da mu se svidjam na neki način i bilo mi je drago što ju je kupio za mene,

a onda sam tako zaljubljena ušla na njegov facebook profil i videla njegovu sliku sa ženom gde ona nosi istu tu ogrlicu. Tek tad sam shvatila da je nije kupio za mene već za nju, a uzeo ju je i dao ju je meni samo da bi me izje*ao za džabe. Ne mogu verovati svojim očima skroz sam u bedaku.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts