petak, 27. siječnja 2017.


Otac mi je preminuo pre 7 godina, zivim sa majkom. Majka radi u privatnoj firmi za minimalac, ja zavrsavam srednju skolu, dobra sam ucenica iako nisam previse posvecena ucenju. Od majke dobijam sto dinara dnevno za uzinu, nemam para sebi priustiti za sminku, spas sam pronasla u prodaji vlastitog tela. Upoznajem bizmismene ljude preko facebooka, koji imaju novaca da plate ponudjene usluge koje nudim. Vecina musterija zahteva ora*ni se*s koji naplacujem hiljadu dinara,

radnja ora*nog se*sa se odigrava u njihovim kolima, cena klasicnog se*sa u mom cenovniku je 2500. Zivot mi se promenio otkako radim kao amaterska prostitutka. Majka ne zna sta radim, da sazna i protivi mom poslu napustila bi je. Moji roditelji su krivi za moj bedni zivot!

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts