petak, 6. siječnja 2017.


Imao sam odnos sa komšinicom ona ima oko 40 godina i jako jako je zgodna ja imam 20 i uvek sam maštao o tome da je opalim. Tako jedno popodne ona je sedela ispred kuće a ja sam izašao da operem auto, u pola posla ona me prekine i pozove da probam kolače koje je spremila i nakon što sam je pohvalio kako je odlična domaćica ona

je svoje grudi zabila meni u lice i rekla dečko jel želiš da se igraš s njima, odmah sam ih počeo lizat i skidati je a završili smo na tu njenu klupu ispred kuće. Mi živimo u jednom zapuštenom selu, negde u sokaku i većina naših komšija je po inostranstvu kao i njen muž tako da nismo imali problem sa tim da će nas neko videti. Sad idem često kod nje i t*camo se stalno kad joj muž nije kući. Žena se je*e ko zmaj.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts