petak, 27. siječnja 2017.


Ustajem onako raspoložen , naspavan , nasmijan. Bilo je negdje oko 7:30. Već sinoć sam se dogovorio sa svojim best frendom ići malo u grad , hodati , uživati. Ustao sam, uradio sve što je potrebno , spremio se i krenuo do njegove kuće.. Mislio sam da će sve ići po planu , ali na moju sreću , plan se promjenio .
Pozvonio sam na vrata čekajući prijatelja da otvori , ispred sebe sam ugledao prelijepu djevojku, njegovu sestru. Bila je sva onako čupava , jako slatka , u spavaćici. Bio sam pomalo iznenađen.. Oprosti ako sam te probudio , trebam Adnana , je li budan? . – Ma ne , nisi , ustala sam još prije pola sata. Adnan nije u kući , jutros je odvezao tatu i mamu kod tetke pa će se vratiti. Otkud tebe ovako rano? .. Sav iznenađen , pomalo sretan sam se nasmijao i odgovorio. Dogovorili smo se otići do grada , uzeti nekih stvari , prošetati i tako.. – Opa , a mene niko ne zove?

Nasmijao sam se i rekao , pa ajde , možeš i ti sa nama. – Uđi u kuću da ne stojiš tu , nadam se da će se brzo vratiti. Hoćeš kafu? .. Pa eto , mogla bi. Inače , devojka 22 godine , si*e četvorka , savršeno du*e. Oduvijek mi se dopadala , ali nisam joj nikad ništa rekao. – Evo i kafe.. Sad ću nazvati Adnana vidjeti je li blizu.. Na moju sreću , Adnan se zadržao kod tetke na kafi. Popio sam kafu što brže , pričao s njom onako bezze , a onda se otvorio.. – Vidi , ovaj.. Nisam imao hrabrosti prije da ti kažem , sad ću iskoristiti priliku dok smo sami.. Oduvijek si mi se dopadala i uvijek sam maštao o tome kako je**m tvoju divnu gu*u.. Nasmiješila se onako je**čki i rekla.. – Oh, što smo direktni. Prišla , stavila mi ruku na obraz , pogledala me i rekla. – Mnogo mi se dopadaš. Počela me ljubiti i legla na mene. Bilo mi je divno , u jednu ruku sam bio uplašen da se ne vrati Adnan.. Skinuo sam spavaćicu s nje , ugledao crvene gaćice , gore bez gru*njaka , divne si*e. Bacio se na vrat , ljubio , pustio se do si*a , lizao bra**vice. Jako je uzdisala i bila je željna ku**a. Spustio sam je ispred sebe , kleknula je , otkopčala mi hlače i počela dr***i..

Poslije je krenula od jaja prema gla*iću. Ustala je i rekla. – Ajde , je*i me brzo. Može se vratiti.. Bacio sam je na krevet , do*y style. Trljao p**ku onako malo dok je bila sva vla*na. Bila je sređena. Uzeo sam ku*ac , stavio ga i počeo polako. Uhvatio sam je za kukove i ubrzavao. -Jače, molim te . Ubrzao sam koliko god sam mogao da joj pružim dobar s*x. – Aah , too , ne prestaj molim te.. Bila je sva na**ljena.. – Stavi mi ga u gu*u. Sa zadovoljstvom sam pristao. Pljunuo joj šu*ak , uhvatio za kosu i počeo je**ti. Baš jako. – Koliko sam poželila.. Sve jače sam j**ao , a ona je sve više imala želju za tim. Promijenili smo dosta po*a. Ležao sam na leđima , uzela je moj ku*ac i namjestila sebi u pi*ku. Počela je sama da se nabija i baš je imala želju za tim. Skakutala je jako , vrištala , stenjala. Pi*ka je bila sva vla*na , a ja sam uživao.  Na kraju sam ga izvadio iz pi*ke i sv**io u njena divna usta.. Bilo je predivno. Divan početak dana. Poslije smo se često se**li. Pričam u drugoj priči..

loading...

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts