četvrtak, 5. siječnja 2017.


Bilo je leto I ja sam se dogovorio sa komsinicom (Katarina) da idemo na bazene I ona je pristala.Kad smo stigli odlozili smo stvari I posli u bazen.Naravno usao sam pre nje I posle je I ona usla I kad je usla malo smo plivali I onda sam poceo da je “davim” I ona mene I tu sam trazio priliku da je uhvatim za du*e I uhvatio sam je.Vratili smo se kuci, I pozvao sam je da dodje.Gore je obukla majcu koja pokriva samo si*e a dole helanke.Pricali smo nesto I ona me pita jel si me namerno uhvatio za du*e na bazenima ili slucajno, I ja joj kazem namerno zato sto je

bas bas se*y.Poceli smo da se skidamo tacnije ja sam se ceo skinuo a ona samo gornji deo I pocela je polako da mi pu*I kao prava ku*va, polako je prelazila usnama preko gl*vica pa jezikom.Stavio sam ruke na njenu glavu I nabio joj ku*ac do ja*a I svr*io a ona to izbacila I namazala si*e I stomak.Nekako smo se prebacili u pozu 69 a ona je imala helanke I ja sam joj kroz helanke lizao pi*u.Posle se skinula I stavio joj noge na ramena I polako ubacio ku*ac u poplavljenu pi*ku.Stenjala je kao luda jer sam I ja nabijao do ja*a, pocela je da se uvija I tad sam jos jace

krenuo da je*em I kad je ogra*am prestao izvadio sam ku*ac iz pi*e I polako ubacio u gu*u pricala je da je boli ali sam joj ipak ubacio I malo je*ao I napunio joj gu*u .Napravili smo malu pauzu I rekla mi da zatvorim oci I onda je uzela te helanke I vezala mi oci I bacila na krevet I pocela da mi jase ku*ac.Posle nekog vremena je pocela da mi pu*I I ja sam stavio ruke na njenu glavu I je*ao u usta sve dok nisam svr*io a ona ga je pu*ila jos neko vreme I pitala me da se istusira I kad je zavrsila zahvalila mi se I jos jednom mi pus*ila ku*ac I progutala sve.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts