ponedjeljak, 23. siječnja 2017.


Zivela sam u jednom malom selu od stotinak domacinstava.Moji roditelji su me ostavili da zivim s babom i dedom ziveli su u inostranstvu.Bila sam devojcica od 14 gidna i nisam imala pojma ni o cemo a narocito ne o je*anju .Preko puta nas je zivela jedna siromasna porodica majka s dva sina jedan 40 godina drugi 35 godina,ta zena me je cuvala kao mali i uvek sam odlazila kod njih kad su moji bili u polju i radili poljoprivredu. ponekada je i ta zene isla da im pomaze. tako da sam se cesto igrala s mladjim njenim sinom:domino,karte,ne ljuti se covece. Jednog dana su svi kopali u polju kad sam dosla iz skole on je bio u dvoristu i zvao me da mu pravim drustvo i igramo neku od gore navedenih igrica. bio je jako vsok razvijen 190 seljak snaznih ruku i dobro gradjen,ali ja na to kao dete nisam gledala tada je duvao neki vetar i bilo hladno tako da se u sporetima lozila varta svratila sam vrlo rado da se ne dosadjujem sama kuci U njegovoj kucici je bilo prijatno toplota od vatre je ispunjavala sobu tako da sam skinula djemper,sela sam na krevetu i grejala ruke na sporetu.bilo mi je lepo i toplo posto sam se smrzla vani,usao je u sobu i pitao dali sam gladan nasta sam ja rekla da njesam malo onda je om nei odgovorio kako ce da me nahrani ali nekom posebnom hranom koju do sad nisam jela. Bila sam veoma napredna devojcica bujnih grudi ,plave kose duge i

veoma zgodna nosila sam debelu suknju i unihop. smejala sam se i upitala kakva je to posebna hrana onda se i on nasmejao i skinuo kaput seo pored mene i otkopcao slic. Bila sam sokirana s tim sto radi i htela da odem ali je zakljucao vrata i pozvo me da ponovo sednem pored njega uz vatru. nisam imala izbora.Izvadio je nesto sto ja do tad nikada nisam videla,njegov ku**c zurila sam zaprepasceno a on je vec bio ukrucen.Komsija mi je rekao da je to naj lepsa igracka za devojcice kao sto sam ja i stavio mi ruke oko ku**a,bio je veliki debe seljacki i vec je balavio na ru*ici.toplina njegovog uda su me izmenadili i spontano sam pocela da ispitujem dok je on u medjuvremenu skinuo pantalone i moje unihopke.Potom mi je stavio ruku na butinu i poceo da je mazi sve blize mojoj do tad ne pipnutoj pici.Vatra je buktala u sporetu bilo je toplo.pocela sam da se preznojavam.on mi je odjednom stavio prstic izmedju usnica i poceo da ih trlja oblila me je jos veca toplina,tako da sad sam mazila i on mi je pokazao kako da dr**m . Prvo sam to radila uplasena dok mi je on prstima sve vise mazio pi*ic onda sam dr**la jace i jace poceo je da balavi belu penu.Komsija je sve teze disao a ja usve vise uzivala u mazenju moje pi***ce neizje*ane nikada do tad.bila sam u transu i mislila da cu vristati ali nisam smela da neko ne prodje putem i ne cuje.onda mi je skinuo ga*ice i stavio na kraj kreveta rasirio noge i mazio sve jace dok mi je p**ic bio uzaren i otvarao se polako i pulsirao.Disao je sve jace i i jace i skinuo se go,ja sam ga gledala rasirenih ocuju ,tp telo seljacko puno snage.onda me je povalio na krevet i poceo da me svlaci a istovremeno sisao moje bra**vice ,srenjala sam i uvijala se kao luda ispod njegovog tela.nisam znala sta mi radi ali sam obotzavala i bila u transu.on je i dalje sisao moje bra*vice davio se u mojim grudima i plako gurkao prst srednji u p**ic.bila sa kao u polu javi nekom neopisivom transu .onda je njegov ukruceni ku**c stavio u moj pi**c vrisnula sam kao nikada,procureo je krv i sokovi a on se pomerao i stenjao dok sam ja vristala i mesala du**rom.
vristala sam u polunesvesnom stanju pitao me
-Volis
rekla sad da hocu jos i da mi je kao da sanjam
Nastavo je dame je*e prvo polako pa sve jace i jace ja sam stenjala vristala ali htela sam joj…joj…i jos
rekao je da je znao da volim da me je*u i da mu ku**c viri iz ociju da sam njegova od danas i da ce da radi samnom sta pozeli,nisam to razumela tad ali mi je bilo lepo
rekao je da sam njegova ku**a i da cu da poludim od ku**a i tako je i bolo
jedva sam cekala da me je** ,a j**ao me skoro svakog dana,
Rekao je jednog dana da ce da me svemu nauci nisam znala sta to znaci ali sam bila veoma radoznala devojcica i da nikome nista ne smem da pricam tako je i bilo
jednog dana me je pozvao da dodjem u kuhinju napolju je pado sneg nije bio sam
njegov ujak od 52 godine sedeo je pored vatre pio rakiju pitao me kako sam i sta radim pricali smo
sela sam na krevetu a komsija pored mene i poceo da me mazi po pi** ja sam se odmah uzbudila dok je stari gledao i balavio i treso se ko konj pastuve kad gleda zdrebicu mladu.izvadio ku*ac i poceo da ga d//a bio je veliki i dug jos veci od komsiinog to me je p***lo ludo samo sam u ku**c gledala dok mi je komsija skinuo gacice i stavio na kraj kreveta rasirio mi noge i pripremao mi pi**icu nije mi bilo prijatno sto je tu jos neko i rekla sam da to ne zelim ali je on nastavio porom je stavio cebe na kuhinjski sto skinuo me golu i stavio da legnem na sto dok su mi noge drzali rukama uvijala sam se i nisam htela to vristala sam.Striko je balavi na mene a ku**c mu je rastao sve vise i vise ko u pastuva otimala sam se ,onda me je komsija uhvatio za ruke a striko za noge i nabio mi ku***nu tako jako da sam se onesvestila.Kad sam dosla sebi striko je je**o a sve je curilo iz moje pi*e doj mi je komsijim ku**c bio u ustima.Tako su me izje**li da sam jedva hodala dva dana

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts