četvrtak, 1. prosinca 2016.


Ja sam vodoinstalater po struci, popravljam ljudima cevi i sve ostalo kada me zovu, od toga i zapravo živim, nije mi teško raditi. Nagledao sam se svakakvih ljudi i događanja pogotovo kod starijih osoba, ima nekih stvari da ti pamet stane.

Ovo što sam doživio neću zaboraviti dok sam živ. Zvala me jedan dan jedna starija gospođa da joj curi iz cevi u kupatilu, naravno reagovao sam odmah jer mi je cilj zaraditi. Došao sam kod nje u stan užas sam video sa vrata sve je bilo u neredu i imalo je čudan miris, nisam primećivao puno pažnje tomu pošto je bila starija žena pa verovatno nije niti mogla puno raditi.

Primio sam se odmah posla i počeo raditi, došla je do mene i pitala me dali sam za kafu i sok, naravno pristao sam kavu retko odbijam Kada sam završio seo sam u boravak na trosed i pijo kafu, pričali smo o njenom životu i tako uglavnom o tome kako nikoga nema. Ne znam kako niti zašto ali me obuzeo osećaj da sam umoran i da mi se spava…

Ne sećam se kada sam zaspao niti što se desilo tokom moga spavanja, znam samo da sam se probudio na tom trosedu gol kao od majke rođene i ugledao sam nju golu onako smežuranu na fotelji kako puši cigaretu, šokirao sam se i skočio da se obučem, pitao sam je što se desilo i ona mi je samo odgovorila da je bilo lepo i da može umreti zadovoljno, smučilo mi se istog trena i pobegao sam, bilo me sramota otići je prijaviti za drogiranje i silovanje nisam hteo da mi se neko smeje.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts