petak, 9. prosinca 2016.


Imam 28 i imao sam jednu devojku, uvek neki problemi i stresovi kod kuće. Otkako se moj tata očenio po četvrti put, tera me da se ženim. Mastrubiram do 10 puta dnevno, često u zanosu uživanja zaboravim zaključati vrata. Ovog puta mastrubirao sam dva puta za

redom i maćeha upala u sobu sa kolačima na tanjiru, kad me pogledala sve joj ispalo… meni se istog trena spustio… posle toga prisla mi je i rekla da moramo ozbiljno razgovarati. Uplasio sam se da nece reci nesto tati. Uveče su legli da spavaju ja sam ostao budan,

ona je dosla u moju sobu, sela na krevetu pored mene i krenula da mi mazi pe**s rekla kako ce ostati nasa tajna videla danas sta sam drzao u ruci, bila je odusevljena… zavukla je ruku u gace i dr**a… onda ga izvadila i sela na njemu… je*a*i smo se celu noć bilo je prelepo. Rekla mi je da sam bolji je**č od oca…

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts