ponedjeljak, 5. prosinca 2016.


Želela sam napustiti muža i povesti sa sobom svoje dete ali budući da nisam zaposlena i nemam prebijeni dinar u džepu sudija bi dodelio dete mužu a to nikako nisam želela. Pozajmila sam od bogatog strica veliku sumu novca, razvela se, dete je kod mene i sve bi bilo sjajno da mi svakog meseca ne raste kamata. Ja sad ne znam kako otplatiti strica i

moram mu prazniti j*jca, krenuli smo tako što sam mu ga si*ala jednom nedeljno a sad se preselio ovde i živi sa mnom i detetom. Perem mu gaće i prljave čarape, brišem iza njega non stop jer on sve ostavi u svinjcu, stalno mora da mu spremam hranu jer čovek 5 puta jede na dan. I to nije sve,

nego više puta i ne stignem da nahranim ćerkicu jer stric hoće se*s sa mnom, i onda mala plače i vrišti a on se na tako nešto još više uzbudjuje. Smatram da je bolestan i jedva čekam da mu otplatim to jer se plašim da će kasnije da napadne ćerku kad postane zrela i velika.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts