ponedjeljak, 19. prosinca 2016.


Odrasla sam u kući gde se svaku noć vrištalo, moj otac je godinama bio pijanica i kada bi se vaćao kući iz kafane pretukao bi moju majku i silovao bi je, to jest terao bi je na se*s iako ona to nije želela. Majka više nije mogla da izdrži i jednog popodneva je samo otišla bez ijedne reči. Moj stariji brat me je čuvao od oca pa je batine dobijao on svaki put kad bi otac želeo da udari mene. Jedne večeri brat je zakasnio na autobus kada se vraćao iz škole i nije

imao ko da me spasi kada se otac vratio iz kafane. Agresivan kao i uvek gadjao me je staklenim čašama, izbegavala sam uspešno a onda me je pljuvao i drao se kao stoka. Trpela sam i njegove pesnice po telu a onda je preterao, pocepao mi je stvari i silovao kao moju majku. Moram da napomenem da nam je komšiluk bio ogroman i da je svako mogao pozvati policiju jer moj vrisak i zapomaganje su svi mogli čuti, ali te noći niko nije hteo da reaguje i

pomogne mi. Kada je brat konačno stigao i ugledao me golu, modru i sklupčanu u ćošku uzeo je iz sobe metalnu šipku za dizanje tegova i udarao je oca sve dok se nije onesvestio. Od tada se otac dosta smirio ali i dalje je pio tako da je od alkohola i umro godinu dana kasnije. Čuvao me je brat sve dok nije i on umro od predoziranja droge, nisam ni znala da je konzumira, samo sam ga našla na podu kako leži zgrčen sa iglom još zabodenom u veni i penom koja mu je izlazila na usta. Potpuno sam slomljena od tada, fali mi moj brat mnogo, ali hvala mu na svemu. Sada sam uspešna, radim, imam novaca ali ne i onu sreću koju bih osetila kada me brat zagrli i kaže “uvek ću te čuvati”.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts