četvrtak, 29. prosinca 2016.


Imam 18 godina, treniram fudbal, živim sa kevom. Jednog dana vraćam se kući sav znojav, jedva sam čekao da stanem pod tuš. Uzeo pribor, otišao u kupatulu istuširao se… malo sam odmorio, seo za komp da odmorim od treninga, medjutim iz mamine sobe čuo sam ah ah ah ah, otišao sam do njena vrata, gledao kroz ključaonicu… mama se zadovoljavala, imala je dva vibratora jedan u gu*i jedan u pič**, gurala je oba… napa*io sam se na mamu,

dobro izgleda pi**a obrijana… gu*a uff… smislim kako da udjem pa sam pokucao ona je rekla da sačekam, kada je otvorila vrata pitao sam je da mi da pare za izlazak!? sa kreveta nije sklonila vibratori pa sam je pitao šta je ono na krevetu. Uhvatila me za ruku, uvukla u sobu skinula me golog, legla na krevetu i rekla da dodjem njoj. Legao sam preko mame,

češkao sam je po pi*i gla*icem, gurnuo sam ga lagano… onda sam ubrzao tempo, pa sve brze, brze… rekla kad budem trebao svrsiti da ga naslonim na njenom licu, tako je i bilo. Od tog dana spavamo mama i ja zajedno! probali smo najperverznije stvari

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts