četvrtak, 1. prosinca 2016.


Imam 15 g. mama se rastala od tate, ostale smo same bez kinte. Mama je pokusavala naci posao na sve moguce nacine, medjutim malo mi je čudno bilo kako je imala para da mi daje za školu a nigde nije radila. Jednog dana zove jedan muski glas na njenom telefonu javila sam se rekla da se sprema za grad. Nakon sto je izasla pozvala ga je ja sam

slusala razgovor ona je njemu pusila za pare sam sokirana sto se majka toliko zrtvuje za mene a ne mogu pomoci. Razgovarale smo o tome, priznala mi da oral*no zadovoljava muškarce za pare, onda sam je pitala da li smem raditi sa njom da olaksam sebi zivot. Dozvolila mi je ukoliko saradjujemo zajedno i nista vise od pu*enja ako musterija trazi od

mene se**.  Nikad nisam nikome pu*ila pa me terala na bana** da se učim, pratila sam njen ritam… ubrzo naucila… prvo veče kad se trebala naći sa tim muskarcem krenula sam sa njom i timski odradile njega i jos jednog napa**og tipa zaradile smo 60e za noć. NIko od nasih poznanika ne zna cime se bavimo ali drugih izbora nemamo.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts