petak, 2. prosinca 2016.


Ja radim u brzoj posti. Jedna gospođa srednjih godina iz imućne porodice koja je zgodna zena, narucila sexi donji i gornji veš. Kad sam došao da isporučim robu pozvala me unutra da popijem kafu dok ona proveri paket. Dok sam razgledao njihovu trepezariju punu luksuza, ona je obukla veš i pitala kako joj stoji… okrenula mi gu*u i pitala kako joj izgledam od pozadi.. uff… nisam mogao izdržati da ne kazem da ima dobre batake sa odličnom pilećom zadnjicom. Smuvali smo se istog trenutka, započeo sam s njom sve jer je bila prezgodna i mislio sam samo jedna u nizu. Rekla mi je

da joj muž ne posvaecuje paznju, da nikad nije kuci… da je zaboravila šta je muško… Dok sam izlazio s njom bila je samo jedna od desetak i onda se dogodilo da smo prvi put spavali. S*x je bio kao sa boginjom i postajao samo bolji. S vremenom više nisam hteo s*x, uopće.Doveo sam sebe u situaciju da sam se viđao samo s njom,da sam je hteo voditi na večere, u šoping, na more. Doveo sam se u situaciju da sam ostajao budan kako bi je gledao kako spava. Zaljubio sam se previše u nju. Planiramo buducnost, iako je iz imućne porodice sve hoce ostaviti samo zbog srece i ljubavi.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts