utorak, 6. prosinca 2016.


Konačno sam uštedela da kupim sebi neki autić i da se ne vozim prljavim gradskim prevozom. Našla sam na polovne automobile jedan koji mi se stvarno svideo i istog dana sam otišla da ga pogledam. Imao je neka spoljna oštećenja ali čovek nikako nije hteo da mi ga proda za manje od 1200evra. Onda sam otvorila haubu i

nagu*ila se da bi dobro pogledala unutrašnjost auta a on se pomeri iza mene i kreno da mi zagleda du*e. Provalila sam šta radi i okrenula se želeći da mu pljesnem šamarčinu ali on me stopira i kaže da je smislio način kako da mi peoda auto za 1000evra. Ja reko ajd da čujem. Matori jarac meni ponudi da mi prodžara gu*icu za

tih 200evra manje. Pogledam ja njega, pogledam auto, pa opet njega i shvatim da je auto zaista vredan i da 200 evra koja bih uštedela nije za zaje*anciju. Sakrijemo se od njegove žene u garažu i pošto nije imao vazelina namazao mi je rupicu uljem za auto, ušao je u mene ko od šale. Ribicu mu nisam dala da mi pipne nisam htela da rizikujem ko zna dal ima neku boleštinu. Bitno je da je autić sad kod mene i jako sam zadovoljna kako radi, nisam imala potrebe ništa dodatno da ulažem u neku popravku.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts