ponedjeljak, 12. prosinca 2016.


Imao sam 15 godina, preselio sam se sa mamom u malo selo pored Osijeka. Selili smo se iz razloga jer u Zagrebu nije mogla naći posao. Doselili smo se u kuću kod jedne starije žene. Točnije vlasnice Marije, imala je 57 godina.  Dobro građena, plava duga kosa, si*e negdje 4 i dobro stojeće sa velikim br**avicama, gu*a tvrda i velika. Imala je poveću kuću i iznajmljivala stan iznad. Ja sam bio mladi dječak sa na**ljenim mozgom pa*io sam se na sve sto se krece i zensko je, ali uvijek na starije žene. I dan danas imam taj neki fetiš. Ajde da nastavimo priču. Vlasnica Marija nije imala nikoga, sama je živjela. Moja mama i ja kako

smo se doselili tako smo se odmah s njom i raspričali. Ja sam nakon nekog vremena otišao u svoju tadašnju sobu i počeo gledat neke po**iće, ali mi nisu ni trebali jer me izgled Marije toliko na*alio i toliko mi se d**o ku**c da sam do sobe svr**o. Dr*ao sam ga do iznemoglosti jedno 2 sata nisam stajao. Mama je bila kod nje i razgovarala o tome da me se pripaze dok je ona na poslu. Sljedeći dan mama mi je otišla na posao, ja naravno sam otišao do Marije da pričam s njom da se upoznajemo i da je slikam iz svih kuteva, da uhvatim sve sto se može vidjet, ali nije se moglo ništa vidjet. Svaki sljedeći dan jedino što sam mogao slikat je njezinu prelijepu gu**cu jer je bila u trenirci i nosila tangice.

Pošto sam bio mlad znao sam da nemam šanse kod nje, a i nisam znao kako joj uletit. Jednog dana navečer mi je mama otišla na posao nekim izuzetkom i morao sam opet kod Marije što mi je pasalo. Tu večer sam imao sreće jer je tada malo izazovnije bila obučena. Tajice, ta*gice, majca na britele, crni gru*njak sa dek*lteom koji joj je podigao još više njezine predivne s**e. Uspio sam ih slikat. Prošlo je nekih 11h navečer i morao sam otić leć. Legao sam u njezinu spavaću sobu i krenuo dr**t na slike koje sam uslikao. Dr**o sam tako nekih sat vremena dok nije došla provjerit dal spavam di me uhvatila s kur**m i mobitelom u rukama. Pitala me: “Šta to radiš? I šta ti je to na mobitelu? ” Ja sam se zacvrenio od sramote, a i malo od želje da me možda poželi. Pustio sam ku**c i on je nastavio str*it šutio sam nisam znao šta reć. Zatražila me je da vidi mobitel i ja sam dao mobitel, a ona je imala što vidjet. Njezine s**e i gu*u. Izderala se na mene i govorila kako nisam normalno dijete. Ali vidjelo se po njoj da joj čak i paše da ju slikam. Ja sam na to sve odgovorio da me n**aljuje i da je želim je*at i da hoću da mi bude prva. Iznenadilo ju je šta saam reko. Izašla je iz sobe i nakon toga me nekih tjedan dana nije čuvala. Došao sam joj se ispričat, ali tada sam ja nju uhvatio go** i kako se prstenjači, nisam prilazio nego sam skinuo iza nje svoje gače i hlače i počeo dr**t na prizor. Čula je moje hlače kako su lupile prepale se i okrenula i nije mogla vjerovat da sam to opet ja sa svojim kur**m u rukama i nije kogla vjerovat u kakvom sam je prizoru uhvatio. Prišao sam joj i reko da mi učini uslugu i da mi bude prva nakon toga sam je uhvatio za si** da vidim kako će reagirat. Ali nije reagirala nego je vratila poljubcem u usta.  je**mo se svaki dan i svaki dan je sve bolje i bolje, ja sam sve više iskusniji.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts