četvrtak, 15. prosinca 2016.


Mjesec prije kraja školske godine tatu je sreo prijatelj i čestitao mu za udaju kćerke. Tata je rekao da se ja nisam udala a prijatelj mu rekao da jesam jer je čitao u lokalnim novinama u rubrici gdje obavještavaju o vjenčanim i rodjenim.Tata je radio duže i dolazio u stan poslije mene, ja sam došla iz škole, spremila večeru i u sobi nešta učila. Kad je došao primjetila sam da je ljut.Kad smo večerali, prala sam sudje, tata je prišao do mene uhvatio me rukom za gu*icu, trgla sam se ali je jako držao i rekao, sad pričaj. Pokušala sam se izmaknuti ali me drugom rukom uhvatio za rame i rekao, govori ili ću te ubiti.Premrla sam od straha, nisam se mogla oteti a još mi je opalio šamar. Skoro me odvukao u sobu i gurnuo na krevet. Još me je spucao dva šamara. Sjedila sam, od šamara su mi tekle suze a drhtala od straha. Preturao je po mom ormaru, vadio sve i bacao na pod. Onda je uzimao suknjice, bruseve, ga*ice i ostalu robicu i pitao me, od kud mi to i za koga je to. Zamalo me je sa štiklicama udario po licu a onda je stao, bacio ih na krevet i rekao, sad se oblači, hoću da vidim kako izgledaš u svemu tome. Pukao mi šamar,

izašao iz sobe. Vratio se i pregledao mi torbicu i tašnu, kad je iz torbice izvadio kon*ome mislila sam da će me ubiti.Sjedila sam, nakon malo on se vratio i rekao, još se nisi obukla, hoćeš li da te ja oblačim. Nije bilo drugog izlaza, pobjeći nisam mogla a imala sam veliki strah, počela sam se oblačiti. Kad bi se obukla došla bi u kuhinju kod njega a on bi davao komentare i pitao, za koga je to, s kim si se u tome kur**la. Poludio je kad je vidio se*si čarape na meni. Izmjenila sam tako nekoliko oblačenja i rekla mu, nema više to je sve.Onda je nastavio s pitanjima, za koga sam se udala, gdje živi i sve ostalo. Pitao me jeli mi taj što sam se udala za njeg svodnik i jesam li njegova k**va.Naredio mi je da obučem crvenu suknju s bijelom bluzom i čarapama, pa me skoro opet opalio štiklama po glavi. Kad sam se obukla i obula štikle, rekao mi je da se sad ponašam onako kao kad se ku**am s nekim.Stajala sam a on mi je prišao i rekao. Sad će tata da te j**e. Ja nisam tvoj tata i

mogu te jeb***ti. Tvoja mama te je napravila sa nekim svojim šefom na poslu. Ja sam to znao a i ona mi je rekla. Odgojio sam te za sebe. Ti se ku**aš a sad ćeš se ku***ti sa mnom. Već te dugo gledam i razmišljam kad ću te početi jeb**ati. Sad ću ti napraviti dijete a ti ga rodi onome za kojeg si se udala. Opet je skočio sa stolice i lupio mi šamar.Bila sam u šoku, tresla se od straha, lice i glava su me boljeli od šamara.Onda je skočio, uhvatio me za ramena i dovuka do stolice. Sjeo je a mene uhvatio za noge, stajala sam kao skamenjena, ruku je zavukao i snažno me uhvatio za mačku.Molila sam ga da me pusti, da mi otvori vrata i da odem i da se više nikad neću vratiti. Cinično se smijao, samo je rekao, otićeš tek kad te dobro izj***m.Još mi je rekao, dobro znaš kako prolaze ku**e kad se otkriju, nema posla, braka, djece a na ispitivanju i u zatvoru te j**e ko stigne. Misli na to i budi dobra.Uhvatio me za ruke i podigao ih na svoja ramena a počeo mi otkopčavati bluzu. Drhatala sam, otkopčao je brus i skinuo ga. Prsa mi je milovao i stiskao, a onda mi zgulio suknjicu i ga*ice u jednom potezu. Primakao me sebi i počeo ljubiti prsa, jednom rukom me držao da se ne pomaknem od njega a drugom mi je milovao mačkicu.Ustao je a mene je gurnuo da sjednem, zapalio je cigaretu i rekao da govorim s kim sam se sve je**vala. Rekla sam samo s momkom. Uhvatio me za kosu i rekao da će me ošišati do kože ili da govorim sve. Kako sam šutila, upitao me a kako j**e ovaj iz vožnje. Slagala sam da sam spa**la još s dva momka ali ne s ovim iz vožnje. Pljusnuo mi je šamar i rekao, s njim si se je**vala tu u svojoj sobi, znao je sve.Otišao je u sobu i donio fotoaparat. Naredio mi pa me slikao, kako gola u čarapama i štiklicama kao perem sudje, vadim nešta iz frižidera, sjedim za stolom i jedem, sjedim u fotelji, ležim na trosjedu, pa me odveo u svoju sobu i slikao u svom krevetu u nekoliko po*a. Onda me odveo u moju sobu i slikao kako čitam i pišem, ležim na krevetu, gledam kroz prozor i sve tako.Odveo me ponovo u boravak, sjela sam u fotelju a on je počeo skidati hlače. Kad se okrenuo rekao je da budem dobra ili sam gotova. Skinuo je gaće a dok je skidao košulju k*** mu se počeo di*ati.Dao mi je aparat da ga slikam tako golog a onda uzeo aparat i rekao da ga uzmem rukom za k***c. Pravio je slike pa kako nisam htjela da počmem pu***i opet mi opalio šamar.Držala sam glav** u ustima a on je slikao.Imao je dosta dugačak kur**, rekao mi je da mu je ku**c punoljetan a to znači da ima 18 cm. Pitao me gdje želim da mi ga prvi put zabije, šutila sam a on me tada odvukao za ruku u moju sobu i skoro bacio na krevet.Legao je na mene i rekao mi da didgenm noge. Brzo je pogodio ulaz i zakrkao ga do kraja. Vrisnula sam a on mi je rukom poklopio usta i nastavio da me žestoko na**ja.Plakala sam od jada i bola. Nabijao ga je do kraja, osjećala sam ga duboko unutra i malo me boljelo. Nije svršio unutra već na moj stomak da vidim koliko on spe**e izbaci.Naredio mi je da se odem otuširati i ponovo obučem ku***njski pa da dodjem kod njega u boravak. Sjedila sam na fotelji ispred njega kako je on želio, ispitivao me o mom se**** i vjerovatno ga je to uzbudilo pa je opet rekao da skinem samo gaće. U njegovoj sobi sam ga zajašila a on je još nekoliko puta sve slikao. Dok sam bila na njemu, skinula sam bluzu i brus pa opet obukla bluzu jer je želio da sam obučena ali da mi može gledati prsa u raskopčanoj bluzi.Pukao mi je još jedan šamar i rekao da ga je**** kao sve one prije što sam jeb**ala. Nisam imala izbora, radila sam to onako kako sam u tom trenutku mogla. Povukla sam se s njega i počela mu pu***i.  Sledi nastavak

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts