subota, 5. studenoga 2016.


S obzirom da sam stigao u četrdesete morao sam napraviti ono što se mora i otići na pregled prostate. Uzeo sam uputnicu kod svog doktora, te se zaputio na specijalistički pregled u riječku bolnicu.
Tu nisam bio već godinama, ali sam se nekako snašao i pronašao urologiju. Pogledao sam na vratima natpis ‘Dr. Štimac’, pa ostavio uputnicu i zdravstvenu kod sestre i zavalio se na stolicu. Nije bilo nikoga u čekaonici, pa sam mislio da ni neće biti nikoga. Uto su se otvorila susjedna vrata i izašao je jedan stariji čovjek, kimnuo mi i otišao niz hodnik, pa sam zaključio da je doktor u toj prostoriji. Razmišljao sam kako ovaj posao može raditi neki g*j, ali ne nužno. Znao sam da ima čudaka koji obožavaju čačkati po ljudskim tijelima, pa me ništa nije iznenađivalo. U meni se počele buditi neke teorije zavjere, a sve sam si mislio da je to od straha onoga što će biti kad uđem, kad me trgnulo zvonce iznad vratiju da može ući sljedeći.
Ušao sam polako i sestra koja je sjedila za stolom, niska plavuša sa bujnim poprsjem i povećom g**om, ali super osmjehom i vrckavim plavim očima mi je mirno rekla:
– Uđite, doktorica čeka -pokazavši mi na vrata susjedne prostorije.

Kroz glavu mi je prošlo ono ‘doktorica’ i već sam zamišljao nekog babca koja obožava primati muška ***a i ku*čeve, te gura prste u muške gu*ice. S takvim mislima sam ušao u ordinaciju i ostao zabezeknut. Za stolom je sjedila žena, mlađa od mene koju godinu, duge smeđe kose i bujnih grudi. Od oka sam procjenio da je niža nešto manje od mene, a kad me pogledala, osmjehnula se i ugodnim glasom mi je rekla da se skinem i da pričekam malo. Stao sam iza paravana i skinuo hlače i majicu, te ostao samo u boksericama, te se vratio do ležaja. Ona je završavala sa nekakvim upisivanjem, pa ustala sa stolice i krenula prema meni, a onda me pogledala i rekla:
– Trebali ste i gaće skinuti. -ja sam šutio i gledao u njene zelene oči kao zec kad ga zaslijepe farovi auta i ne zna kuda bi se maknuo, ali sam se ipak trgnuo i počeo skidati bokserice.
Ubrzo mi je k***c bio slobodan, opušten i visio je niz noge. Doktorica je malo nagnula glavu i pogledala ga, pa mene i nasmješila se, te privukla stolicu i sjela kraj mene. Ubrzo sam osjetio njene ruke u rukavicama na mom k**cu. Podigla ga je, opipavala mi jaja i prolazila cijelom dužinom ku**a. Ja sam počeo razmišljati o glupostima samo da mi se k**ac ne bi počeo dizati. Pipala je dobrih pet minuta i isprepipala mi je cijela ja**, a onda mi rekla da se okrenem i nagnem nad ležaj. Okrenuo sam se i nagnuo nad stol, a ona je uzela vazelin i namazala jedan prst u rukavici i onda istrljala moj š**ak sa va*elinom. Rekla mi je da malo raširim noge i onda gurnula prst u moj šu*ak. Bio

je to čudan osjećaj, a onda je ona počela prstom ići gore dolje i trljati nešto za što sam pretpostavio da je prostata. Na moje iznenađenje k**ac mi je počeo reagirati i uskoro je bio tvrd i napet iako sam se trudio razmišljati o nečemu drugom.
– Hmmm.. -čuo sam ju iza sebe- Ovo je u redu i nema ničega zabrinjavajućeg.. -tu je opet malo zastala, pa ustala i otišla do vratiju, nešto rekla sestri i vratila se unutra, te mi prišla i nastavila- Ali ovu izbočinu moramo hitno riješiti..
Htio sam pitati kakvu izbočinu sa natruhom panike u glavi, kad sam osjetio ponovo njen prst u gu*i i drugu ruku na mom ku**u kako ga lagano miluje. Masirala mi je prostatu još malo, a onda mi rekla da se okrenem. Okrenuo sam se i našao se sa uzdignutim pe*isom direktno ispred njenog lica, a ona mi se osmjehnula i namignula, te dala poljubac u vrh moga k***a. Stajao sam kao ukopan i gledao ju kako skida rukavice i prima moj ku*ac, te ga počinje lagano dr**ti. Nisam znao kud bih sa sobom, jer ovo definitivno nisam očekivao danas na pregledu. Dotle se doktorica nije dala smetati i ubrzo mi je počela lizati ku*ac od ja*a do glav**a i natrag, te ga onda strpala u usta i bez pomoći ruku ga pu**la. Lagano je klizila duž njega do ja*a i natrag, a ja sam gledao kako nestaje iza njenih namazanih usana. Zatim mi je počela milovati ja*a i znao sam

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts