utorak, 1. studenoga 2016.


Verena sam vec 6 meseci. Svadba nam je zakazana za januar. Uživala sam u planiranju svadbe, kad me je početkom oktobra pitala rodjaka iz Francuske da dodjem kod nje, kaze našla salon s venčanicama, drzi neka njena prijateljica, sigurno su lepše no u Srbiji. Odem ja tamo i 3. dana boravka, upoznam jednog Austrijanca koji tamo studira. Osoba o kojoj sam čitav zivot sanjala (pametan, kulturan, duhovit, umetnička duša). Ostatak mog boravka smo se šetali skoro svako veče, sve do dan pred put. Završili smo u krevetu i zaista sam se oduševila kada sam

videla njegov ogromni ku*ac, inače moj verenik ima bar duplo manji i zaista ga ne koristi kako treba sve moram ja da ga učim. Znam da sam loša osoba i sve sam priznala vereniku čim sam došla. Ipak, on kaže da mi sve oprašta jer me previše voli. Htela bih da odem u Francusku za Austrijancem, ali neću opet da vereniku slomim srce. Zato se sad čujemo samo preko skajpa, dok ne smislim šta ću dalje. Baš sam zaljubljena i njegov ku*ac mi ne izlazi iz glave, d*kam pi*ku i mislim na njega, a žao mi verenika jer mi je pokazao koliko me voli.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts