srijeda, 23. studenoga 2016.


Važim za uglednog domaćina, svaka slava, rođendan ili neki drugi povod ručka u mojoj kući, znalo se, nema šta nema da se pojede ili popije! Ali desilo se to da nam je jednom tako nestalo pića pa sam otišao sa taštom da kupimo vino dok je žena htela da ostane sa gostima. Dok smo kupovali vino vidim da se tašta uzvrpoljila nešto i otišla krišom

da kupi kondom na kasi. Uzbudilo me to i baš sam se pitao na koga je nameravala potrošiti kondom pošto je razvedena i muža nema. Došli smo mi kući i otišli u podrum ostaviti zalihe vina i tu ja njoj spomenem da sam video kako kupuje kondom, a ona se sirota sva preznojila kaže da lažem i izmišljam. Krenem ja nju da vatam po dzepu i izvadim ja

njoj kondom kad ona mene zaskoči i krene da mi ga stiska preko pantalona. Uzbudio sam se još više pa joj ga spičim u zadnjicu, hvala bogu pa žena nije naišla inače bi mi ga sigurno isekla zbog toga. Što je najgore, ja kondom nisam ni stavio, a kada sam ga izvadio iz njene zadnjice ukapirao sam i zašto je kupila taj kondom, samo što je bilo prekasno.

loading...

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts