petak, 18. studenoga 2016.


Prolazim kroz tezak raskid, akon 4 godine veze odvedem ju u Njemacku kod svojih roditelja. Mislim to je to, zenim ju i sve u fulu. Prsten kupio, ma sve. I dam joj svoj telefon, a iPhoni su spojeni preko appstora i iMessega, kad jucer ujutro njoj stize poruka sa njemackog broja” vidjela sam ti dragog” aj kontam ja dosla kuma kuci pa me vidjela, al op kuma i dalje u njemackoj. I onda

skontam da me napravila rogonjom. Zivjela kod mojih, jela, izvoljevala, sta god da je pozelila dobila je i od mene i od mojih. I sta ja sad da radim. Posaljem mami poruku ona kad ju srcani nije strefio, stari poludio. A ona, ona kaze to je sve zezancija kao oprostit ce on meni to. Mislim se u sebi e **** dragi sta uradi. Kakvu glupacu odvedes svojim roditeljima i sta njima priredi u zivotu. Sad nek pakira svoje stvari i vrati sve moje i nek ide zivjet sa 750 eura mjesecno. Nek crkne od gladi, za mene je mrtva. Izvor: ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts