subota, 12. studenoga 2016.


Nekadasnja drugarica moje zene me je upozorila na pocetku nase veze da mi Bog bude u pomoci s njom. Mislio sam da to govori jer su se posvadjale, ali vremenom shvatam sta mi je htela reci. Ljudi moji zena je zlo, je*ala se sa svakim deckom te drugarice, tek posle 3 godine braka na povrsinu je isplivalo njeno pravo lice. Spavala je s trojicom mojih radnih kolega na pocetku naseg braka ( nisam tada jos radio u toj firmi), ali sam nedavno saznao. Pravi smicalice mojoj sestri na

poslu (rade zajedno). U kuci sam ja taj koji radi sve, ona nikad nije sudje oprala a kamoli nesto drugo uradila. Nista to nisam video jer sam je voleo. Trudna je pet meseci ali vise nisam siguran da li je to dete moje! Ziv ne znam sta da radim, ne mogu je ostaviti trudnu.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts