utorak, 29. studenoga 2016.


Ljudi moji sinoć krenem ka prodavnici u susret mi ide komšinica koja ima 16 godina a iza nje neki dečko. Nakon što su se malo udaljili čujem vrisku, okrenem se i vidim komšinicu kako beži preko puta a taj isti lik za njom. Ja šta ću, krenem za njima i viknem “alo dečko” on kad me je video pobegao je na drugu stranu. Komšinica sva uplašena zahvali mi se i kaže “ne

znam komšija kako da ti se zahvalim”, ja rekoh ma opušteno moglo se to nekom drugom desiti, kaže ona “hoćeš da spavam sa tobom čisto da ti ne ostanem dužna?” ja zabezeknuo kad mi je to rekla, nisam hteo da je iskorišćavam al

kad me tako lepo pitala nisam mogao da je odbijem. Odveo sam je kući i tu mi je popu*ila a bogami je pala i je*ačina, mala ni u du*e nije nevina. Sad kad malo bolje razmislim pa njoj uopšte i ne bi palo teško silovanje, verujem i da bi uživala u tome.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts