petak, 25. studenoga 2016.


Moj komšija je veliki ljubitelj pasa, i stalno nabavlja neke nove i dovodi kao da kod kuće ima azilat za pse, nekako mu to i ne zameram pošto vodi dobro brigu o njima i do sada niti jedan nije bio za postavljen kod njega, ali nije nikada imao velike pse i do sada su bili svi dobri i dragi.

Međutim izgleda da je odlučio za nešto većim psom, nije mu očito bilo dovoljno to što ima pa je nabavio još nekoliko njih. Ja nisam niti znala da ima noviteta kod njega dok nisam išla na vrt. Tada me na mojoj ogradi dočekao ogroman pas kada je stao na zadnje noge bio je definitivno veći i od mene, naravno prepala sam se i ukočila od straha, izgledao je veliki ali bio je bas miran, odlučila sam da ga pomazim, premetila sam da se diže ono, bila sam posramljena toga, kad sam videla koliki ima pala sam….imala sam osećaj da će odvaliti ogradu da će me je**ti.

Pobegla sam u kuću i zvala sam komšiju na telefon, molila sam neka ogradi tog velikog psa barem ona deo gde je moja bašta da ga ne pušta jer me zaista strah. Poslušao me odmah i to rešio ispričavao mi se bog neugodnosti, i zbog toga što sam se prepala. Ali stvarno nisam videla ništa veće od tog psa, i veće od… stvarno i nadam se da ga više neću videti i svojoj blizini..

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts