četvrtak, 24. studenoga 2016.


Imam teču koji živi u becu. Dolazi sa zenom jednom godisnje, za to vreme zivi kod nas. Imaju dobar posao voze se u mercedesa. Ali… zive na spratu i svako vece mogu cuti kako se se*saju sto me uzbudjuje. Kad zavrse “posao” mogu cuti kako odlaze na tusiranje znam vreme kad obave “posao”. Jednu noc vraćam se iz kluba, bila sam pijana na putu do moje sobe sretnem se sa tečom….iznenadilo me

njegovo golo telo…. okrenula sam se i nastavila da koracam svojoj sobi. Budim se ujutru razmisljajuću o tome … za rucak bili smo okupljeni svi porodicno sklanjala sam pogled s njega, ali kad je tata rekao da ce me teza voziti na proslavi rodjendana oduzela sam se… zamisljam se*y scene sa tecom. Da li sam bolesna?

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts