nedjelja, 20. studenoga 2016.


Imam 14 godina i skoro sam izgubila nevinost, ne kajem se jer je bilo puno romantike kao u filmu. Odkako sam “probušena” počela sam se nenormalno mnogo vlažiti na oca svoje najbolje drugarice. Uzela sam joj telefonu i pronašla njegov broj i krenula sam da mu pišem tako što sam se lažno predstavila. On je pao na moje se*si poruke i kada smo se videli on se iznenadio što je mene ugledao ali pošto sam se izazovno obukla i našminkala pristao je barem da me
odveze kući. Opet me uhvatilo neko ludilo i ja sam mu tokom puta počešala gl*vić preko pantalona. On je zaustavio auto pored puta i razdrao se na mene “Dakle hoćeš da pu*iš balavice mala onda pu*i mi!”. Halapljivo sam uzela njegovu batinu i stavila ga u usta, trebalo mi je malo duže vremena, vrat me je strašno boleo ali on
mi nije dao da pomerim glavu. Sv*šio je i naterao me da poližem to i progutam, tada sam to prvi put probala i bilo mi je odvratno ali mislila sam da ako to uradim da će me je*ati, ali nije. Odradio mi ribicu prstima i odvezao me kući. Nema veze uspeću ja već nekako da ga ubedim da me je*e, samo moram da smislim neki bolji način.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts