ponedjeljak, 7. studenoga 2016.


Moja prica je bas puna dogadjaja… U osmom razredu sam izgubila rodijtelje. Ostala sam sama. Zaposlila sam se kao konobarica na drugom kraju drzave da bih prezivela…tu su poceli dolaziti razni likovi, sa raznim ponudama. Jednu sam i prihvatila i isto vece izgubila nevinost… Od te veceri sam se pocela je*bati sa svakim ko mi je ponudio s*x… Sa 18 sam se i

porodila… Otac deteta nije ni hteo cuti za nju, stan su izdali gde sam zivela za vreme dok sam u bolnici bila. Nisam imala gde, slucajno sam srela neke ljude od ranije poznate likom koji su mi ponudili smestaj… Bilo je dobro dva

tri dana nakon xega su me poceli primoravati na prostituciju… Bila sam tu nekoliko meseci… Preko sto ku*aca sam primila… Pobegla sam, snasla se… Ali mi je s*x falio, nastavila sam se je*ati cesto i dalje i primila sam,, 207″ku**ca ali mi je pi*a kao fabricka..

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts