nedjelja, 23. listopada 2016.



Vracao sam se jednom od devojke kuci, negde oko 2h ujutru. Do kuce idem malom ulicom pored groblja, medjutim, ulica bila raskopana i sva u haosu, tako da sam morao kroz groblje da idem.. Setam ja, nije mi bas najprijatnije, mrkli mrak,

po koja sveca gori i neko svetlo slabo od telefona imam. Ubrzam ja malo, kad od jednom zacuh zvuk koracanja. Onako u brzom hodu osvrcem se oko sebe, i dalje cujem korake ali nista ne vidim. Od jednom cuje se bas jako, nalik zvuku trcanja. Istog trena,

krecem da trcim, ni sam ne znam gde, sapletem se o malu saksiju i padnem pored groba nekog. U tom trenu prilazi mi covek, al vidim samo siluetu. U tom trenu pocinjem da vristim i shvatim da sam sve ovo sad pisao da bih vas zabavio, jer me mrzi da ucim.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts