ponedjeljak, 10. listopada 2016.


U trećem razredu volela sam da se krijem sa dečacima u žbunje iza škole i pokazujem im ribicu. Tada sam prvi put osetila da su mi mokre gaćice. Tako sam radila sve do 6-tog razreda kada me je 2 godine stariji dečko ščepao za ribicu i ugurao svoja tri prsta u nju. Strašno je bolelo, osetila sam da mi krv klizi niz butine i boji farmerke. Odmah sam zažalila što sam baš njega uvukla u kabinu wc-a ali kad me je već probušio prstom onda se

nisam bunila ni što mi je ku*ac stavio. Nisam ni znala da su moje dve drugarice stojale ispred vrata i špijunirale kroz ključaonicu. Ubrzo su po celoj školi razglasile da sam napunjena i da sam trudna. Danima sam slušala te priče pa sam počela i ja da mislim da su u pravu. Tog dana sam

došla iz škole i sve priznala tati (pošto živim samo sa njim) u nadi da će mi pomoći i da kada rodim dete da će ga čuvati dok sam ja u školu. Zaćutao je na moju priču pa se okrenuo da dohvati pecaljku sa stola, pa kad je uhvatio da me bije lele, ubio je boga u meni batinama. Tada sam ga mrzela, a sada razumem da je dobro postupio, jer ja se nebih tada zaustavila u svojim sek*ualnim maštarijama da se nisam plašila ako opet napravim neku glupost da će opet da me bije.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts