subota, 22. listopada 2016.


Mama još ne zna šta radim i nadam se da neće saznati, jer onda ču biti u velikim govnima i ostat ću bez đeparca. Moja porodica je čudna pojava,  očuh je mnogo stariji od mene i voli da pije, kad je mati kod kuće pije umereno, kad nije napije se ko letva i onda me tera na ples sam po sebi nije loš, skidam se samo do gaća i ostajem u gaćicama dalje od toga ne može dobiti…

Mislim može ali će  onda cena biti veća. Ne radim trenutno nigde a mama mi daje novac malo i to mi nije dovoljno za moje potrebe. Znala sam se žaliti očuhu kako nemam novaca i kako mi mama daje malo. On je predložio tu ideju, na prvu sam odmah reagovala prema njemu kao da je neki luđak, ali kasnije kada sam razmislila pristala sam….

Što da ne. Ne dira me niti ja njega, samo plešem oko njega i u krilu, dodira nema niti bih mu dozvolila da me takne. Od plešem svoje uzmem novac i odem. Daje mi sasvim dovoljno da čak ne moram ni od mame uzimati. Ne znam dali je ovo toliko bolesno ili je sasvim normalno? Da nastavim i dalje ili da prestanem? Iako bi voljela nastaviti ima puno novaca pa neka mi daje.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts