ponedjeljak, 26. rujna 2016.


Mnogo volim svoju devojku i zaprosio sam je zato što je volim i venčavamo se na proleće jer je volim i ona mene. I stvarno se osećam predivno pored nje! Ali… Znam osudicete me svi i nema šta druga da uradite. Već tri meseca jednom nedeljno u proseku spavam sa koleginicom sa posla. 10 godina je

starija od mene, izgleda kao model iako to odećom i manirima ne pokazuje, a u krevetu je takva umetnica da nemam reči. Spavam sa njom jer mi je jako zabavno i nikad ne znam kako će nam biti , a po nekad ne znam ni gde će se to desiti. da stvari budu gore ona ima muža i

dvoje dece. nemam nikakve emocije medju nama, i ona to radi iz čiste zabave. Što je najcrnje, ja se ni ne osećam krivim za to što radim… Baš sam monstrum… oboje smo

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts