nedjelja, 7. kolovoza 2016.


Trebao sam odvezati tetku na razgovor za posao jer je njen muž bio zauzet, ali kada sam video da je u moj auto ušla obučena u tesnu košulju i usku suknjicu koja joj jedva prekriva du*e veoma sam je iskritikovao i rekao joj da ću je odvezati kući da bi se presvukla u nešto pristojnije. Umesto da je odvezem kući ja sam se parkirao u jedan skrovit kutak

šume. Od samog pogleda na njene duge preplanule noge ku*ac je hteo da mi iskoči iz trenerka. Pokušao sam joj reći nešto ali nisam mogao da se suzdržim i poljubio sam je, uzvratila mi je ali i tiho šapnula da ne sme niko da zna za to. Zavrnuo sam joj suknju, svukao tange i natakao je na moj tvrdi kur*c a onda sam začuo kucanje na prozoru, bila je

PROČITAJTE:  ISPOVEST - Svaki put kad dođu sestrin dečko i njegov najbolji drug ja sam polovično obučena...

to grupa dece koja su tražila pokemone pa su zalutala i pitala me da im pokažem gde je put za centar sela. Medju tom decom bilo je i dete moje tetke, pogledali su se i to je ostalo na tome, ni reč nisu progovorili. Dete je kući ispričalo ocu šta je videlo, medjutim hvala bogu on nije poverovao. Ali mi je krivo što je to veče sve propalo, jer se ona od tog trenutka toliko unervozila i uplašila, pa nije bila razpoložena da nastavimo se*s.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts