nedjelja, 21. kolovoza 2016.


Sedeo sam za šankom u jednom beogradskom klubu i pio pivo sa ortakom, svo vreme me je posmatrala jedna devojka koja je igrala par metara od mene. Nasmešila mi se i došla da izazovno vrcka gu*om meni ispred nosa. Alkohol je radio svoje i ja sam ispred svih dotakao prstima njene gaćice koje su bile vlažne i tu odmah pored separea sam


je pribio uza zid i digao haljinu, a ona je za to vreme otkopčala moje pantalone i izvadila tvrdu alatku. Ortaka sam video da mi aplaudira a kako su ostali ljudi reagovali nisam ni čuo od preglasne muzike. Uhvatio sam je za g*zu i podigao, a ona me zagrlila nogama i rukama. Taman smo počeli da se je*emo kad me je odjednom za glavu

PROČITAJTE:  ERO*SKA ISPOVEST - Možete da me osuđujete, da me vređate, da mi pretite. Baš me briga.


ščepao jedan matori lik iz obezbedjenja, krenuo je da me bije kao bolestan. Završio sam u bolnicu sa nekoliko šavova na glavu i nekim prelomima, ortak mi je rekao da je saznao da je taj lik koji me je prebio zapravo dečko te devojke koju sam poje*ao to veče. Kaže i da taj lik ima dovoljno godina da joj bude ćale, da je više puta i prebio ali da je ona sa njim zbog para. Nisam imao komentar strašno stvarno.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts