četvrtak, 11. kolovoza 2016.



Od skoro radim u piceriji, došao mi danas bivši sa novom devojkom i vidim da mi se ona podsmeva nešto na račun mog izgleda i to mu šapuće. Kolega koji je inače zaljubljen u mene je to primetio i odveo me u kuhinju gde smo se dogovorili da na

njihovu picu stavimo poseban sastojak. Dečko je tražio majonez na picu tako da je kolega izd*kao ku*ac i pomešao svoju sp*rmu sa majonezom i stavio mu na picu, a devojka koja je tražila kečap na picu je dobila moju menstruaciju kojom sam

premazala picu. Uslužim ja njih sa velikim osmehom, šteta što nisam mogla da im vidim face kada su jeli to. Kolega mi je rekao da je on to radio i svojoj bivšoj devojci a i još par njima koji su ga nervirali. Hvala bogu pa ja nikad nisam naručivala odatle picu.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts