srijeda, 10. kolovoza 2016.



Imam 20 godina. Prije par dana sam otišao psihijatru da vidim šta nije uredu sa mnom jer mi se dešavalo da ne znam da li sanjam ili da je to stvarnost. Par puta mi se desilo da me neko napadne, i dođe mi prijatelj (cimer) i kaže da nije bilo nikog a izgledalo je stvarno. Par puta mi se desi da se prepadnem žene koju volim.. Jedno jutro sam se probudio, nije nikog bilo u stanu, bio sam sam. Nisam znao gdje sam, kako se zovem, koliko imam godina, gdje se nalazim, nisam se prepoznao u ogledalu. To je trajalo oko 5

minuta i onda sam se počeo prisjećat. Ponovilo se još dva puta to, samo duže.. Uzeo sam kameru i snimio se o tome kako govorim svoje ime, prezime, ime žene koju volim, ime sestre, oca i majke, najboljeg prijatelja i prijateljice. Otišao sam doktoru sa snimkom i snimili su mi glavu i uradili nalaze. Saznao sam da imam rak koji je već duže u mojoj glavi. Sad kad je sve uredu oko svega, rak se pojavio. Taman kad sam najviše sretan u životu, on mi stao na put. Ne želim umrijet.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts