nedjelja, 7. kolovoza 2016.


Dugo vremena se bavim teškim kradjama. Lažem svoju devojku i kradem njenog oca koji me je zaposlio u dobroj firmi. U jednom momentu uhvatila me u laži i sve sam joj rekao o sebi i pokazao čak i u novinama šta je izlazilo o meni a ona je to veoma dobro prihvatila i rekla mi da će možda ipak imati neke koristi od tog mog “hobija”. Trenutno

živimo u Nemačkoj i ona zavodi oženjene muškarce i onda spava sa njima a oni ni ne znaju da su u sobi postavljene kamere, tako da ih mi posle za snimak ucenjujemo da će mo im rasturiti brak ako nam na račun ne prebace odredjenu sumu novca. Naravno niko ne sme obavestiti policiju jer će policiju interesovati svaki detalj, a to bi značilo da će

PROČITAJTE:  ISPOVEST - Pre mnogo godina dođe otac sa neke proslave u firmi, pijan kao letva....

morati da priznaju da su varali žene. Tu se radi o uglednim i bogatim porodicama i niko još do sada nije bio lud da upropasti ugled i da izgubi decu pa im je radije bilo draže da plate. Sada putujemo za Englesku jedva čekam da ulovimo i tamo neke pare. Obožavam je.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts