nedjelja, 21. kolovoza 2016.


Danas sam bila na moru sa mamom,strijim bratom i mladjom sestrom.Sve je bilo dobro dok nismo krenuli kuci.Mama je pustila glasnu muziku u kolima.Vozili smo glavnim putem, pored neke provalije.Brat,koji je sedeo pored nje je pojacao muziku,a mama je pokusala da je utisa.Oboje su gledali u radio i svadjali se.



Odjednom ,auto je pocelo skrecati s puta a oni to nisu ni primecivali.Vrisnula sam:,,MAMAAA!!!” i ona se trgnula i za tren okrenula automobil u pravom smjeru. Pocela sam da placem jer sam razmisljala o tome sta bi bilo da sam se jos samo dve sekunde pravila kao da se ne dogadja nista.Verovatno bi poginuli.Smejali su mi se a nisu ni svesni sta sam ja videla i sta mi je sve proletelo kroz glavu tada.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts